Friskvården
När du gör ett köp genom Epassiappen är det viktigt att genomföra betalningen på plats förutsatt att leverantören har en fysisk anläggning. Detta beror på a...
Rutinen för autogiro skiljer sig mellan olika leverantörer, och det är inte alla som kan kombinera autogiro med Epassi. Fråga din leverantör om deras rutin...
Om ditt friskvårdsbidrag inte täcker hela beloppet vid köptillfället så kommer du att behöva betala överstigande belopp direkt till leverantören på plats. O...
Om du har betalat till fel leverantör eller om det skett en dubbelbetalning, vänligen kontakta den leverantör som mottagit betalningen. Leverantören ka...
Du ser ditt friskvårdssaldo när du loggar in i Epassiappen eller på ditt konto på Epassi, under fliken Saldon.
Nej, du behöver inte använda hela ditt friskvårdsbidrag hos samma leverantör utan det är helt upp till dig som användare hur du vill fördela bidraget.
En friskvårdsleverantör kan aldrig se en användares saldo. Leverantören kan bara vid köptillfället se ifall saldot täcker beloppet som köpet avser.
Nej. Du kan endast använda ditt friskvårdsbidrag under innevarande friskvårdsår.
Inloggat läge i appen. Klicka på ”Historik” och aktuell månad för att se din köphistorik. Inloggat läge på epassi.se. Klicka på ”Mina köp” i menyra...
Du kan göra köp fram till 23.00 den 31 december hos en ansluten leverantör. Efter 23.00 går det inte att göra köp för innevarande friskvårdsår.