Friskvård

Frågor och svar för dig som friskvårdsleverantör.

Hur ser jag genomförda köp i Epassi?
Om du vill se köp under den aktuella dagen så klickar du på "dagens köp". Äldre köp kan du se under ikonen "statistik" där du enkelt fil...
Hur uppdaterar jag min bild?
Det går inte att lägga upp egna bilder i Epassi. Bilderna som visas i appen och på hemsidan är utvalda av Epassi och matchas med aktiviteterna som du som fr...
Hur betalar kunderna med Epassi?
Våra användare nyttjar sitt friskvårdsbidrag digitalt och gör köpet i Epassiappen på plats hos er. Se vår lathund åt användarna här samt hur ni som friskvår...
Klicka här för instruktioner hur du tar betalt i webbkassan?
För mer information, klicka här
När får jag som friskvårdsleverantör betalt?
Vi sammanställer en komplett rapport åt er med alla transaktioner som skett genom Epassi under en månad. 30 dagar efter den rapporten gör Epassi utbetalning...
Varför den ledtiden på utbetalningarna?
Det är först efter våra användare har nyttjat sitt friskvårdsbidrag som vi fakturerar deras arbetsgivare på det nyttjade beloppet. Arbetsgivarna har sedan u...
Felaktig utbetalning och kreditera köp.
Ni kan kreditera/avbryta köp på egen hand genom att logga in på ert konto på Epassi.se under dagens köp och därefter under statistik, detta går att göra ino...
Vad är Epassis betalknapp och varför ska jag lägga till den?
Betalknappen möjliggör betalningar med Epassi direkt på er hemsida.     Varför implementera Epassis betalknapp?  Minskad administration – när betalni...
Lägg till Epassi som betalsätt i din webbshop.
Betalknappen möjliggör betalningar med Epassi direkt på er hemsida. Säg ja till sömlösa betalningar – lägg till Epassis betalknapp!  Ni kan implementera...
Bli Leverantör
Epassi är Nordens största hälsoportal med drygt 1,8 miljoner användare - och vi växer ständigt! I Sverige har vi idag 800 000 användare från närmare 1 000 ...