Om du gjort ett felköp via Epassi kan du naturligtvis ångra din betalning. Så här gör du:


Kontakta leverantören
: Om du vill ångra ett köp behöver du kontakta den leverantör där du genomförde köpet och förse dem med följande information: 

  • Köpets verifieringskod (finns på ditt kvitto)
  • Ditt namn
  • Belopp
  • Datum och tidpunkt för köpet


 Återköp inom 7 dagar: Om återköpet sker inom 7 dagar från köpdatum, hanterar leverantören återbetalningen direkt via sitt leverantörskonto i Epassi. Beloppet återförs omgående till ditt Epassi-saldo och du bör kunna se det återförda beloppet inom några minuter.


Återköp efter 7 dagar
: Om återköpet sker efter 7 dagar från köpdatum, måste leverantören kontakta Epassis kundtjänst för att få hjälp med krediteringen.


Epassi kan inte kreditera köpet utan leverantörens godkännande om det har gått mer än 7 dagar. 


Notera att köp inte kan krediteras efter ett årsskifte.

 

Tilläggsbetalning: Om du har genomfört delar av betalningen med kort eller swish, kan det ta upp till 14 dagar innan det återbetalade beloppet syns på ditt bankkonto (Swish).
 

Vi hoppas att detta hjälper dig till en smidig återbetalning! Behöver du mer hjälp? Tveka inte att kontakta oss via chatt eller mejl.