Lunchkort

Frågor och svar om lunchkortet för dig som anställd eller arbetsgivare

Vad händer med saldot på mitt kort när jag blockerar det?
Saldot flyttas per automatik till det nya kortet när du beställer ett nytt kort.
Jag har förlorat mitt kort, hur blockerar jag detta och får ett nytt?
Det kan du göra genom att logga in i webbportalen eller genom appen Epassikortet.   I webbportalen:   Gå till ”Mitt kort” och välj "Beställ kort”, ...
Hur lång leveranstid har ni?
Leveranstiden är ca 5–12 arbetsdagar och skickas till folkbokföringsadressen.
Jag har blockerat mitt kort av misstag kan ni häva spärren?
Om du av misstag blockerat ditt kort av förlust men sedan finner kortet kan du kontakta vår support för att häva spärren. Ring oss på tel: 08 555 172 20 så ...
Finns det en app jag kan använda mig av?
Appen heter Epassikortet och är tillgänglig för både iOS och Android. Håll utkik efter ikonen nedan.    Ladda ner appen i App Store & Google Play.  
Var hittar jag Epassi mobilapp?
Du laddar enkelt ner appen i App Store & Google Play.
Jag kan inte logga in i appen?
Se gärna till att du har korrekt app ”Epassikortet”. Det vanligaste är att man råkat ladda ner ”Epassi” som är en app vi har för vår friskvårdstjänst. Kvars...
När kan jag lägga till kortet i en digital plånbok, som Google Pay och Apple Pay?
Vi är glada att meddela att vår app nu stöder både Apple Pay och Google Play, vilket ger våra användare sömlösa och säkra betalningsalternativ. Med Apple Pa...
Kommer ni att ha Samsung Pay?
Vi har inga planer på att lansera detta men det går givetvis att använda sig av Google Pay om du använder dig av Android.
Jag har frågor om Apple Pay.
Du hittar bäst guidning om Apple Pay på Apples supportsida: https://support.apple.com/sv-se/HT201469   Där är du säker på att informationen alltid är uppd...