Lunchkort
Frågor och svar om lunchkortet för dig som anställd eller arbetsgivare
Hör av dig till vår kundtjänst via kontaktformuläret så kommer de att ta hand om ditt ärende och se till så att pengarna betalas ut till dig. Ta med informa...
Det är ingen fara! Kontakta vår kundtjänst så makulerar vi den ena fakturan, meddela även vilken av de två fakturorna du vill att vi ska makulera.
Gå till ”Anställda” och klicka sedan på ”Hantera anställda”. Klick på de tre punkterna på den person det gäller och välj ”inaktivera”. Välj ett från och til...
Gå till ”Laddningar” i menyn. Välj det datum du vill att kortet ska laddas (måste vara 5 dagar framåt i tiden) Tryck ”Nästa”. Leta fram den/de person(er)...
Gå till fliken ”Anställda” och sedan ”Hantera anställda” Klicka på ”Lägg till” och fyll i efterfrågad information. Tryck på ”Lägg till anställd” Ett kort...
Inga problem, vi kan skicka en kreditfaktura på denna personen. Den information vi då behöver är: För- & efternamn Personnummer Vilken faktura den s...
I vanliga fall tar det 5-7 arbetsdagar tills att kortet levereras ut till den adress som kortet beställts till.
Hör av dig till vår kundtjänst via kontaktformuläret eller telefon så hjälper de er med flytten. Se till att ha med information om namn och personnummer om ...
Gå till ”Anställda” och ”Hantera anställda” i menyn. Sök upp den anställdes namn Tryck på pennan för att ändra. Det kommer då upp information om den anst...
Den anställda kan spärra sitt kort via sitt webbkonto alternativt via vår mobilapp ePassikortet. Alternativt höra av sig till vår kundtjänst så hjälper de t...
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- Seuraava »