Lunchkort
Frågor och svar om lunchkortet för dig som anställd eller arbetsgivare
Vid första köpet behöver du använda dig av chip och PIN-kod, därmed är ditt kort aktiverat. Därefter går det bra att använda blippfunktionen.
Korten ska skickas till folkbokföringsadressen. Vår leveranstid är ca 5–12 arbetsdagar.
Om du inväntar det nya kortet kommer saldot automatiskt att föras över till det nya kortet som är kopplat till ditt konto.
Logga in i appen Epassikortet för att se din nya PIN-kod. Klicka på ”Mitt konto” högst upp i högra hörnet och sedan på ”Visa PIN-kod”. Du kan även se...
PIN-koden kan tyvärr inte ändras. Du kan enkelt komma åt "Visa din PIN-kod" i appen Epassikortet eller genom inloggat läge på lunch.epassi.se. ...
Ring in till vår support på Tel: 08 555 172 20 eller mejla oss via kontakt formuläret för att återställa din PIN-kod.
Epassikorten är aktiverade när de levereras hem till dig. Du behöver identifiera dig med BankID och logga in i vår app ”Epassikortet” eller via hemsidan lun...
Ta kontakt med din HR alternativt vår kundtjänst via kontakt formuläret så ska vi se vad som har hänt med din laddning. Om du använder förmånsportalen B...
Du beställer laddning via vår app eller ditt webbkonto. Gå till fliken ”Laddningar” och välj antingen att acceptera/neka månad för månad eller lägga in en p...
Du kan sätta en transaktionsgräns för ditt kort i vår app Epassikortet. Gå in på "Inställningar" (figuren i det övre högra hörnet), välj "...
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- Seuraava »