Friskvård

Frågor och svar för dig som friskvårdsleverantör.

Hur fungerar Epassi?
Som ansluten friskvårdsleverantör når du ut till hundratusentals användare i Epassi. Genom att förenkla nyttjandet och aktivt informera samt uppmuntra fler ...
När blir jag aktiverad?
Vanligtvis aktiverar vi alla korrekt skapade leverantörskonton inom 14 dagar, med förbehåll för tidpunkter med hög belastning där ledtiden kan vara längre ä...
Hur ser avtalet ut?
Avtalet med Epassi som friskvårdsleverantör kan du läsa genom att klicka här.     Avtalet och villkoren godkänns av dig vid registrering av kontot på epas...
Vad är kundkännedom?
Kundkännedomen handlar om att Företaget (Epassi) måste ha god kunskap om sina kunder och deras affärer för att kunna försvåra och förhindra att verksamheten...
Onlineprodukter – för både app och webb.
Funktionen gör det möjligt för dig som leverantör att lägga upp dina tjänster som färdiga produkter som förser er med användaruppgifter efter genomfört köp ...
Snabbval – tillgängligt i appen
Med denna funktion kan du som leverantör lägga upp så kallade Snabbval (namn och pris på tjänster) för användaren att enkelt trycka på i appen när denne ska...
Hur loggar jag in?
Du loggar in med det användarnamn och lösenord du valde när du skapade ditt Epassikonto. OBS! Det går inte att logga in med mailadressen eller Mobilt Bankid...
Hur återställer jag mitt lösenord?
Du återställer ditt lösenord här. Ange ditt användarnamn så skickas en länk för val av nytt lösenord till den mailadress som är registrerad på ditt Epassik...
Hur lägger jag till fler användare?
Just nu går det inte att lägga till fler användare. Detta kommer att utvecklas längre fram för att möjliggöra fler användare och administratörer till ert ko...
Vart ser jag mina underlag?
Underlagen finns att hitta på ditt Epassikonto under "bokföringsinformation" och sedan "fakturahistorik”. Dessa finns tillgängliga den 2a i m...